2008-06-13 | 14:14:52

Röjardagen.

Solen skiner, men det är verkligen inte luftvarmt.
Har varit en sväng med min älskade mamma på röjardagen. Tycker mest det är jobbigt när folk river och sliter och allt ligger i lådor. Men jag hittade några BH:ar för en billigt penning. Jag avskyr att köpa just BH:ar så för mig var det en fröjd att hitta TRE st för 60 kr. Nu klarar jag mig ett tag till. ;0)
Pratade just med en tant från försäkringskassan, verkar som det är pengar påväg till mig nu. Det är verkligen behövligt. Stackars Robban har fått dra ett tungt lass, men jag har även varit duktig och inte handlat någonting onödigt alls. Tror inte jag har köpt ett klädesplagg på hela tiden......imponerande !! Dummiesarna köpte jag för skattepengarna som jag fick tillbaka, och de var inte någon onödig grej alls !!
Vi har tränat lite nästan varje dag, bara att han ska kunna sitta med dem utan att spotta ut dem direkt.....och peppar peppar.....:0)

Nä nu ska jag lägga mig i soffan en stund, har riktigt ont i bäckenet åsså fryser jag en massa. Önskar nästan att det regnade......

Ajdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback