2008-06-26 | 22:29:54

*segerdans.*

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa min hund klarade en hel apportering !!!!!!! Sitta och vänta, ut, och en inlämning där han höll fast tills matte sa "tack" !!!!!!!!!!! Jag kunde tom sitta och peta på apporten innan.
Visserligen var det inte så långt, och visserligen var det inomhus. Men jag är såg glad för det lilla så. ;0)
Nu har han fått en lite jackpott och jag ska ta mig en thékopp (du är så välkommen någon gång Sofia på en liten kopp. :0) ) Sen ska jag försöka ta mig i säng i nårgonlunda tid, kommer bli en tung dag i morgon, vi har öppet till 24 till råga på allt.
Ska suga på min karamell att Disse fixade det oxå. Tar några gånger till inomhus innan vi försöker ute oxå.

Adjö och sov gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback