2008-06-13 | 22:07:06

Trööööööööööött. :0)

Hemma igen, men jag höll minsann på att somna när jag körde hem. Reflekterade inte ens över att jag körde förbi korsningen till Norrfjärden och lite sånt.....nåja jag tog mig ju ända hem så.
Vi, jag och Disseman har varit till Rosvik för att köra ett fältsök, promenera med en Loca (??) och prata en massa.
Söket gick ok för Disse, han var nog lite trött och avlämningarna funkade inte. Men söket var klockers. Däremot var jag grymt impad av Dexter som direkt fattade vad han skulle göra !! Samma där inlämningarna som behöver jobbas med. Det är kul, men hujja så jobbigt när man måste gå upp så himla mkt i varv. ;0)
Prommisen med poan var mysig och mkt bra mental för mig som människa. :0)

Fick dock världens gulligaste present och kort av världens gulligaste Maria och Jonas. Ska sätta in lite bilder senare. Men jag grät när jag fick dem, och jag grät nästan när jag skulle visa dem för Robban. *ler*

Nu ska jag mysa en stund i soffan innan jag ska sova, Coopan i morgon. *suck*

Ajdö !!


Kommentarer
Maria skrev:

1000 tack för sällskapet och de extra ögonen! Mkt värt!



Många kramar och sov gott (det kommer nog vi att göra, Dexan ligger redan helt utslagen på golvet ;))!!

2008-06-13 | 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback