2008-06-16 | 17:28:16

Vaddå ??!!

Tror ni jag har bakat något ännu ??
Nope.
Energin tog slut efter det att jag hade köpt bakmaterial och hittat fina formar. Efter det somnade jag i Robbans famn, Robbans famn byttes ut mot soffan (han var tvungen åka till sitt "jobb".) och där sov jag sött till ungefär för en halvtimma sen.
Nu hade jag tänkt äta innan ja ska åka och kolla på kursen. Disse får nog följa med och sitta i bilen tror jag.
Efter det kanske jag slår på lite fotboll och försöker börja med Tigerkakan åteminstone.

Hunden är bättre, men har han legat en stund så syns de betydligt mer. Antar han blir stel då. Pigg och galen är han dock så jag tror de blir bra om han får följa med och titta på de andra hundarna ikäll.

Ajdöss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback