2008-03-29 | 22:13:42

En liten en.

Jag läser min bok om klickerträning.
Den handlar mkt om positiv inlärning, eller egentligen handlar den ju enbart om det.
Jag komme rpå mig själv att nicka och tyst säga "det verkar ju klokt och så mkt självklarheter."
Det pirrar i magen för jag kan knappt bägra mig innan jag får börja träna, men samtidigt så pirrar det lite av osäkerhet, tänk om jag inte alls förstår övningarna. Jag är ju lite smått trög.

Nu ska jag läsa mera, för nu får man ha lampor tända igen.
Men de är ganska mysigt med hela lghn fulla med ljus.....hm jag tänder nog bara en liten lampa så jag kan läsa.

Mkt bilder att sätta in här oxå, från påskhelgen med grillning hos mor och far, ridning, besök hos fam. Li och deras söta buspojkar. Men även bilder från igår då vi var på isprommis med  broder D och Maria.
Men det får bli senare, för nu ska jag minsann läsa !!

Puss.

Kommentarer
Maria L skrev:

You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round, round, round

;o)

2008-04-01 | 14:19:37
URL: http://alexochedwin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback