2008-03-02 | 10:10:33

Gårdagen.

Så var det dax att summera gårdagen.
Diesel skötte sig som en lite ängel, inget dragande eller slitande i kopplet. Vi fick våran etta, som jag verkligen VILLE HA. Sen blev vi placerade som 1:3 i juniorklassen med ett Hp. Hanen som vann klassen blev sen oxå BIR och tillslut BIS:2a, så där kan jag väl itne säga så mkt.....men visst hade jag velat ha ett ck iallafall....men som sagt mkt vill ha mera och jag måste fokusera på hur duktig lilleman var !!

När vi komer hem somnade jag redan vid halv åtta, så trött så trött.
Känner att jag har lite ont i halsen idag, ett kallt ridhus är ingen hit.

NU ska jag ta hand om min lilla prins och sen åka och jobba. Lagom till då Robban slutar.....:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback