2008-03-19 | 23:21:48

Hysteri.

Idag avskyr jag folkamassor och högtider.
En heldag på coop kan få en att känna så.

Sett nyaste OTH, åh mitt hjärta brister. Eller iallafall så är det olidigt jobbigt just nu, men bra.
Jag tycker om serier.

Var med mor på stan innan jobbet. Bara för att jag har sagt att ja ska spara pengar, så hittar jag en massa. Bla en klänning på Vero som jag inte kan sluta tänka på......hm prova skadar ju aldrig eller ??!! Sen hittade jag en supersöt tröja som skulle passa till mina nya skor, vita med peptoe.....:0) Jag har ju hittat en skoaffär som får hem vissa skor i strl 35. Det är ju ett under !!

I´m lööööving it !!


Kvinna på Coop:
- Har ni revbensspjäll, de ska inte vara frysa.
- Javisst, vi har färska här borta !!
- Men jag vill inte ha färska, de ska ju vara frysta.
- Öh, ja ha ??!!
- Ja men du måste ju förstå hur jobbigt det blir att först frysa dem och sedan tina upp dem igen sen när man ska ha dem.
- Hm tja......det är då det vi har iallafall.
*tänker* IDIOT.

Puss o hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback