2008-03-02 | 12:58:16

I´m a mess.

Love du frågade om det var ngt när du ringde, du sa jag lät konstig på rösten.
I have beating my self up för att jag inte visade Diesel på det absolut bästa sätte jag hade kunnat. Att jag inte gjorde som Elisabeth sa och handade hela tiden....jag kände mig lite bortkommen. Tänk om jag berövat Diesels hans enda chans till ett Ck.

Det var därför jag lät konstig, för just nu känner jag mig gode så värdekass. Grubblar på avd jag hade kunnat göra annorlunda osv.....

Sånt är livet.

Kommentarer
Diesel skrev:

Det finns ingen bättre handler än min matte Jenny! Tack för att du styr upp allt när jag tävlar, vad skulle jag göra utan dig. Förstår att husse blir inspirerad av att se dig.

Nästa gång tar vi bisset matte, jag lovar.

/Diesel

2008-03-02 | 14:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback