2008-03-27 | 11:44:42

Lilla Enebys.

Wiiiiiiiieeee !!

"Morgonen" började med riktigt roliga nyheter !! Åh så spännand eoch kul, hm jag tror nästan att jag måste flytta till Umä. ;0)
De var behövliga nyheter eftersom jag ska jobba hela dan och är inte alls laddad.
Sen så VILL JAG HA MINA BÖCKER !!
Fast om de kommer i morgon så passar det bättre, för då är jag ledig igen, för att sen jobba hela helgen.

Igår var jag ut till Munkis och Disse och jag gick på isen dit. Då kom han på att man kan ju jaga skotrar !!?? Vart kom det ifrån.
Stanna !!!!!!!!!!
Ligg !!!!!!!!!!!!
NEJJJJJJJ!!!!!!
Som tur var så funkade det sista och han nöjde sig med att titta på dem. Men jag insåg vi måste träna stopp och stanna.

Nä nu måste jag göra mig klar.
Adjö.....och Ingela krya på dig nu gumman !!




Jag oroar mig mkt för framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback