2008-03-21 | 23:58:10

Påsklov.

Nu är det påsklov även för mig.
Skönt ska det bli, även om det är fullspäckat schema som vanligt.

Idag innan ja började hann vi med att åka och titta på när både Sandra och Carro ställde sina vovvar, på inoffaren i Noliahallen. Vi avr inte anmälda eftersom jag skulle jobba. När vi kommer dig, så vem är inte domare om inte karln som fullkommligt älskade Disse i höstas. Och de andra goldens som var där, var hm inte alltför snygg om jag får säga så. Åh vad jag ångrar att vi inte anmälde......nåja nåja.

Har hunnit vara hem till mor och far efter jobbet. Fick ett proppfullt påskäg och en mugg som låter kuckeliku när man lyfter den.
Tack världens bästa mamma !!

Nu är det sängen som gäller, ev blir det till att rida lite i morgon om vädret och så tillåter.

En liiiiiten sak till bara.....fick höra ngt riktigt roligt idag. Ska bli så kul gummsan, JAG (!!) kan knappt vänta, hur ska de då vara för dig. ;0) Mmmmmmmmmbop !!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback