2008-05-28 | 23:40:42

Allmän Cilla :0)

Jag älskar Cilla, jag är kär i Cilla !!
Haha inte riktigt men jag ser verkligen fram emot nästa kursdag. Känns som om jag kommer kunna lära mig mkt av denna person.
Som Maria sa, man får ju själv sålla i allt !!
Disse skötte sig som man kan förvänta när de är första gången, och vi är ju lite otränade. Men jag är nöjd med min kille, inget grävande än så länge.

Mamma har kommit hem från Prag, så vi var där och kramades och fick fina presenter. Eller jag fick fina och Robban fick en döskalle. Lång historia bakom dem, men han är överlycklig o letar nu efter en plats att ha den i läggen....jippie.....;0)

Nu ska jag lägga fram Robbans kostym så vi inte glömmer hänge ut den i morgon till herr Jonas.

Trött men glad ska de nu här sovas.

Natti natti.


Kommentarer
Eva-Lena skrev:

Hej vars går du kurs? Bruks eller?

2008-05-29 | 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback