2008-05-28 | 11:28:10

Better idag.

Som jag trodde idag känns det mkt bättre. Tänk vad lite sömn, kärlek och värktabletter kan göra !! :0)
Solen skiner idag,hade tänkt äte frukost ute men det är nästan FÖR varmt för att sitta där just nu. Men man ska inte klaga har jag fått höra.
Ska springa ner på sten en snabbis för att fixa de sista till utställningarna i helgen. Jag jobabr kväll både tors och fred och i morgon på fm ska vi fixa priserna.
Träna lite med hunden så vi är i form för kvällen. Ska bli så himla kul att jämför oss med de andra ekipagen och se om vi har gått fort fort eller långsamt fram. Tror mer på de sista då vi har försökt att ta de lugnt och inte stressa fram en massa moment. Nåja vi får se ikväll. Några från valpkursen i hösta ska oxå vara med, de ska bli spännande.

Mor kommer hem från Prag idag, och hon sa att hon hade köpt nån lite present !! Jag älskar att få presenter, men vem gör inte det ??!!
Nä nu är de frukost som gäller.

Ajdö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback