2008-05-02 | 17:54:25

Hundshopping de luxe.

Hujedamig !! Vilken dag !!
Haha jag och Ingela har grundligt gått igenom hela PIteås djuraffärer. Från djurmagasinet till Gunillas hundshop.
HUr kul som helst har vi haft, med div bilhaverier och annat. Skönt att få skratta åteminstone.
Jag köpte hundgodis, en slangbella som Robban kan leka med ;0) och två klicker. Jag har ju som sagt inte hållit på med det hära med klicker så länge. Men jag har redan sett dess framsidor och baksidor.
Baksidorna är att mina klickers har egna ben, och lägger sig lite vart de vill i läggan/bilen/jackorna. Därför har ja inhandlat en del, för att alltid ha någon tillhands när minnet sviker.
Plingan hon fick köpa roliga saker, sånt som vi redan har en del av, och de finns inget jag kan motivera med för att få köpa flera.

Två dagar till utställning och när jag tänker på det blir jag gode nervös, men men *andas*
Sen har vi redan sett ut Juniors utställningsutrustning. :0)

Nu ska jag mysa lite med familjen innan vi åker ut till Bersikanerna !!
Pöss.

Kommentarer
Anna skrev:

Piteås alla djuraffärer? Finns det mer än en och lantmanna? :D

2008-05-03 | 10:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback