2008-05-02 | 12:43:35

Hundshopping.

Andra maj redan, helt sjukt.
Idag fyller Alex FEM år.....ännu sjukare att han hunnit bli så stor !!

Sjukgymnastiken ringde, på onsdag ska jag äntligen få komma dit, hoppas de kan göra slut på mitt lidande.

Igår var som sagt en fullspäckad men mkt trevlig dag. Diesel han är helt utslagen. Först Valborg med en massa broder D bus. Sen trimmning igår, bus med Allan och bror. Plus en massa intryck osv. Just när vi kom hem o han trodde han skulle få sova så bar de av till Ingela och Håkan, och där var han tvungen att hålla koll på vars de roliga katterna var. Jag tror dock itne att Flisan och Franz tyckte han var alltför rolig.....men Flisan blev tuffare och tuffare. Där åt vi smackos ;0) och såg film. Ett perfekt avslut på en bra dag !!
Så idag avr ju ut med lillkillen en sväng, vi tränade lite, han var super med som sagt trött. Så nu sover han hårt.

Idag ska vi besöka Piteås alla djuraffärer, jag och Plingan !! De kan ju bara bli bra. Så ja ska göra mig färdig men jag lovade min sambo nå bilder på blöta hundar från valborg, så här kommer de love !!


Vi hade lite fel inställn. på kameran, så många suddiga, denna tyckte ja dock var frän.
image136

En kineskisk utterhound med flärp !!
image138

Söta blöta Dexan.
image139

Korv ??!! Plz.
image140

Lite oskarp, men Maria tar grymma bilder !!
image141

NU ringde Ingela, hön är påväg, så föra över en massa pengar och sen äre dax. ;0)

KJAM !!



Kommentarer
Emmeli skrev:

Här var det länge sedan jag var in!
Vilken snygging till hund du har :-)

Hur är allt med dig? Länge sedan jag såg dig ju.
Hoppas du har en fin helg i värmen :)
Kramar!

2008-05-04 | 00:44:32
URL: http://www.emmeliwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback