2008-05-23 | 10:59:51

Indy.

Igår hamnade jag trots allt på bio. såg Inidana Jones. Min första faktiskt. Den var faktiskt helt ok, men det dära med alla aliens det tyckte jag var blaha. Men de blev en trevlig kväll med kusin å kompis, Martin och love. Innan hade vi varit o ätit på Nodo, jag Robban o Martin. Inte helt fel.
Kul att kusin kunde komma, verkligen. Nästa gång tror ja vi får ta en film som Elin oxå vill se, så kan vi gå alla fyra. Då får väl farmor sköta lille Ramse eller något.
Som sagt biobesöket var inte planerat för min del, men ibland är det skönt att bara göra saker. de blev ju lyckat så.
Efteråt gick hella "lill"familjen på en kvällsprommis och bara njöt av att snart är det sommar på riktigt. Luften börjar bli varmare, kvällarna är ljusare och man känner att vi går mot en skön årstid.

Hann med nästan allt på min lista igår. Men de är fortfarande saker som ska fixas. Dock tror jag att jag måste se sista avsnittet av Greys medans jag äter frukost.

På återseende !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback