2008-05-27 | 22:30:13

Money money money !!

Idag borde vara en bra dag.
Jag har sålt min studsmatta, 1000 kr tjiting !!
Jag slutade tidigt och är ledig i morgon.
Robban slutade tidigt.
Mm mm.
Men idag är ingen bra dag.
Så nu ska jag ta en the´kopp och krypa ner under täcket. Känner på mig att morgondagen kommer bli bättre. Allmänlydnadskurs på kvällen och lite annat pyssel på dan. Utställningarna närmar sig med stormsteg och de är mkt som ska fixas innan.

Jag hade värst ideérna om vad ja skulle träna idag, men motivationen fanns inte där. Hoppas att den återkommer i morgon.
Nu ska jag ta min slitna gamla kropp och hoppa i säng. ;0)

Sweet dreams !!

Kommentarer
?????? skrev:

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2008-05-28 | 09:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback