2008-05-30 | 22:46:07

Nu är det snart dax.

Så var allt klart för utställningen i morgon. Eller allt som går att göra ikväll dvs. I morgon ska vi dit vid sju och fixa resten.
Jag har sett fram emot länge att få göra en "dubbelhelg" men nu när den är nästan här, så känns de lite små jobbigt. Men men det är bara hålla tummarna och hopaps på det bästa, både i ringen, med vädret och allt runt omkring.
Tror ja ska lägga mig i soffan och vänta på Robban, den stackarn som slutar elva.
Disses saker är packade, allt utom kopplet som jag har tvättat....inte glömma.....notering till mig själv. TA MED KOPPLET !!

Fy vad jag är trött nu.

Sov gott alla och håll tummarna är ni gulliga !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback