2008-05-03 | 10:46:09

Otrevliga gäst.

Morgon morgon.
Jag var minst sagt trött igår, så trött att jag som fin gäst somnade hos Ingela och Håkan......sorry !!
Idag är dagen före utställningen, och första dagen på länge som jag inte har en massa inplanerat. Robban jobabr dock kväll ikväll, så jag måste hitta nån att trakassera....annars kommer jag förgås av nervositet.

Nåja nu ska vi äta fruksot och mysa lite i solen.

Jo Piteå har fått en del nya djuraffärer. Förutom gamla hund och katt (numera djurmagasinet) så har vi även fått ett störra djurmagasin på Backen. Sen har vi även fått en djuraffär på gamla Ica Granhs, vid dörrnäset. Gunillas Hundshop i hortlax är en pärla, billigt och bra !! Och hon beställer hem det mesta, säger då Plingan iallafall och hon vet, för hennes GD var STOR :0)
Lantmanna måste jag erkänna att vi helt glömnde bort igår, men som sagt vi var ändå borta några timmar. Allt måste ju nogrannt gås igenom. ;0)

Nu fruksost och sen måste vi bestämma om vi ska bada lilleman igen eller inte. För jag orkar inte lyfta 37 kg in och ut ur badkaret själv....svagis.

Puss !!

Kommentarer
Anonym skrev:

Men alltså! Vad jag har missat! Ja se så går det när man tycker att Rosvik borde tillhöra Luleå kommun och helt dissar Piteå ;) Jag får nog ta en djurshoppingvända nån dag :)

2008-05-03 | 16:00:07
Anonym skrev:

Men! Nu ser jag ju att det inte kommer med vem som skrivit mina inlägg. Vilket ju naturligtvis är jag *s*

//Anna

2008-05-03 | 16:00:58
Anna skrev:

Men! På mitt inlägg om djuraffärerna stod det ju med, varför inte nu? *förvirrad* Nåja, nu ska jag sluta tracka din blogg *s*
Går det så kan du ju alltid radera allt mitt svammel ;)

//Anna

2008-05-03 | 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback