2008-05-21 | 12:25:13

Tyskan som försvann.

Guten morgen (hur stavas de nu igen Kristine ??)
Idag jobbas de kväll, så jag har några timmar att döda innan dess. Promenad med hunden är en sak på shcemat. Sen hade jag tänkt försöka hitta någon fin mors dag present. Mamma åker till Prag på lördag så jag måste ge henne den typ i morgon eller fredag finns ju oxå nu när jag tänker efter.
Robbans mamma är inte heller hemma i helgen, så henne måste jag hitta ngt åt oxå.

Åh fick just ett underbart SMS av Plingen. Precis vad jag behövde !!
Tusen tack gumman. Right back at you !!
Håller alla tummar och tår att de kommer en liten svart hanne snart. :0)

Nä dax att ta tag i allt, vare sig man vill eller inte. Första steget blir badet.

Till alla nära och kära, tack för allt ni gör mig.
Och till världsbästa sambon, jag bokar en plats till ikväll oxå !!

Pöss.

Kommentarer
Kristine skrev:

Bra, Jenny. Tyskan sitter i :)

2008-05-21 | 15:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback