2008-11-15 | 18:49:01

Doft av lycka.

Jag hade tänkt köpa mig själv en liten present idag. Men tiden gick så fort och jag hann inte riktigt med, klockan var precis innan tre då jag kom till butiken. Och väl där blev jag så stressad att jag kunde inte välja vilken doft jag ville ta med mig hem. Hittade nu en hemsidan där de har dem i massor......det suger i "klicka-hem"-fingret. Fast vilken ska jag välja ??!!

Yankee Candle Christmas Eve Large Jar
Yankee Candle Cinnamon Stick Large Jar
Yankee Candle White Chocolate Mint Large Jar
Yankee Candle Mandarin Cranberry Large Jar
Yankee Candle Christmas Cookie Large Jar

Varför har man inte uppfunnit en Doft-dator ännu ??!!

Alla bilderna kommer från www.amornia.se .

Kommentarer
Pigge skrev:

Jag röstar på Christmas Eve!!!

2008-11-15 | 19:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback