2008-11-03 | 17:35:06

Dricka T och äta.

Sedan sist har jag hunnit med att dammsuga, skura med min älskade såpa såklart !! Skura under diskhon, beställa två nästan tre av julens klappar, tända lite ljus och hm ja tror de var allt. Att dricka T har jag helt glömt bort, det och äta ngt till middag. Jag måste nog göra båda sakerna nu, dock inte samtidigt.
Stackars Disse han tycker inte om snabeldraken och jag tror inte han håller med om att Citronsåpan luktar paradis. Inte lätt att vara hund på Aronsgatan inte. ;0)

Vi höres !!

Kommentarer
Sofia skrev:

Nej det blir tyvärr ingen träning för oss ikväll. Milton har varit på skolan (grans) idag så det är liksom nog.. men troligtvis nästa vecka:) kram

2008-11-03 | 17:54:46
URL: http://www.sofiaberggren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback