2008-11-15 | 17:36:33

Fikasugna Pitebor.

Vi gick på Ekbergs och fikade idag. Ett mysigt gammalt fike här i stan. Vi pitebor gillar verkligen att fika, jag tror vi har 6-7st cafeér här i stan och det skulle lätt finnas underlag för två till, åteminstone på lördagar för då får man kriga sig till en plats.
Det var mkt trevligt att bara sitta och surra en stund, lilla Ramse underhöll oss riktigt bra. ;0) Sedan gick vi en sväng på stan, jag ahde ju planer på att köpa en del julklappar men jag fick bara med mig en hem. Ska grunna lite mera på de andra.
Tusen tack Kusin och Elin för en trevlig dag !!

Hundarna sover efter en prommis i parken, de söta små liven.
Nu har jag just ätit middag, sitter här med en massa tända ljus runt omkring mig. Jag har faktiskt köpt två julmagasin idag. tänkte att ja skulle få lite inspiration till att homestyla lite. Jag har vilja så det räcker och blir över, men ja är så dåligt på att komma på bra ideér. Så det blir nog en T-kopp till det, eller så kanske ja slår på stort och tar en kopp varm choklad med grädde på toppen !! Det är ju trots allt lördag.

Mys på alla där ute, snart är julstressen över oss alla !!



Kommentarer
Pigge skrev:

Ta chokladen!!!

2008-11-15 | 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback