2008-11-08 | 09:55:25

Hemsida.

God morgon god morgon !!
Idag är det jobbet som gäller, från klockan tolv till klockan åtta. Men jag är ju som sagt var ledig i morgon. Då är det ju Hundens dag på Nolia som gäller, can´t wait !! Förstår ni vad ja ska köpa hundsaker !! :0)
Ska snart ut med Disse på en prommis, moffa kommer hit och är med honom under dagen så han lär ju får sin stimulans !!
Jag kom på den brillanta iden att jag och Maria borde göra en hemsida tillsammans. Bröderna D låter inte det bra ??!! Maria är ju så himlans mkt duktigare än mig på hejna med datorer, och jag tror det är lättare att hålla en bra nivå på sidan om man är två. Ska övertyga henne senare.

IKEA igår var bra som vanligt. Även om ja tyckte deras utbud av julsaker var lite klent. Jag hade velat ha MERA !! OCh fast vi bara handlade småsaker så kom vi upp i en fin summa ändå.....hur lyckas man ??!! Det som följde hem var ljus såklart, i alla former och dofter, burkar till mig att ha på toan-till hårsnoddar, pads och hårklämmor, en list att ha i köket där ja kan ha några sorter av mitt T framme, skenor till kryddburkar, T-kulor, badskum och tvål som luktade himmelsk gott !!, hm ja säkert ngt mera men man glömmer ju lixom bort det mesta rätt fort. Jag är super nöjd med burkarna till toan, nu kommer allt vara mkt lättare att hålla på sin plats. Och badskummet lukade suk gott, och kostade typ ingenting. Vi köpte även en mjuk fotboll til Disse som han blev helt galen i !! Av moffa fick han en handdocka som han om möjligt blev ännu galnare i !! ;0) Han och husse lekte med den hela kvällen tills han somnade belåten under bordet.
Hihi gissa vem som kommer bärandes på bollen just i denna stund. :0)

Nä nu ska jag försöka få i mig lite mat, dricka lite T i min nya kopp. Kanske se en serie undertiden. Prommis med DIsse sen är det Coop som gäller. Ser just att det regnar ute, var väl inte alltför roligt men men.

Ha en bra dag alla !!


Kommentarer
Jennie W skrev:

Vill också på Ikea, ha så trevligt på jobbet.

Jag är ledig :)

Kram

2008-11-08 | 10:41:22
Sofia skrev:

Hej vilket sammanträffande! Jag började med en hemsida om Milton för några dagar sedan, det är jätteskoj men tar sjukt mkt tid! Jag tror jag tog över 2 h på mig att välja bakgrund och tapet:S Men oj så kul om ni skulle göra en hemsida om era två pojkar! kram kram!

2008-11-08 | 12:40:42
URL: http://www.sofiaberggren.blogspot.com
Maria skrev:

Jag är nog snarare bra på att googla :)). Men övertala mig du ;)! Vi har ju kort på alla vinklar och vrår på brorsorna, blir svårt att välja hihi!



Mången Kramisar och vi syns snart!

2008-11-09 | 09:55:47
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback