2008-11-09 | 23:01:56

Kort kort.

Dagen idag har varit riktigt bra. Men jag är helt slut just nu. Föreläsningen och allt det dära berättar jag om senare, men jag kan säga att den var bra !! Vi har även fått en ny medlem till familjen, en kanindummy som heter Bosse.
Bosse var först lite läskig men sen blev han skita kul.
Jag köpte även en nytt koppel, ett nytt utställningskoppel, trimhäfte och hm inget mera tror ja.
Nä nu ska jag lägga mig i Robbans knä och försöka somna. Han ska se CSI, men ja känner att ja måste sova för att orka med att jobba imorgon.

Tack för idag brudar !!

Kommentarer
erica skrev:

Blev inte läge att prata med henne idag, men ska fråga henne. Låter skumt?

Blir glad över de kommentarer du lämnar hos mig! :)

Tack snälla!!!

Då ses vi imorrn :)

kram

2008-11-09 | 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback