2008-11-10 | 20:58:59

Lagom galet.

Så var hundträningen avklarad. Med en oinspirerad matte och en hund som var lite lagom halvgalen så kan ni ju tänka er hur det gick. ;0)
Men det var himla kul att träffa en massa hundfolk, att Kato (Theres hängde på.) och Viggo kom var ju extra roligt !!
Jag skulle nästa vilja fixa en hundgrupp där man bara sitter och PRATAR hund, jag skulle då kunna göra det hur länge som helst och speciellt med dessa underbara gamla kursare och vänner.
Nu ska Robban se CSI och gissa vad jag ska göra ??!! Ja ska ta mig en bubbelbad, göra en ansiktsmask och bara må gott en stund.

Tack alla för en trevlig kväll hoppas vi syns nästa måndag igen !!

Kommentarer
jennie w skrev:

lät skönt med ett bad, vad bra att du inte avslöjade för mycket om greys även om jag blev grymt nyfiken :)

2008-11-10 | 21:15:46
jennie w skrev:

lät skönt med ett bad, vad bra att du inte avslöjade för mycket om greys även om jag blev grymt nyfiken :)

2008-11-10 | 21:16:27
jennie w skrev:

oj dubbelt sorry

2008-11-10 | 21:17:22
Theres skrev:

Det var roligt att vi fick vara med! Cato sover gott nu:-) Hoppas vi får vara med fler gånger, kanske han kan bli lite mer alert. Skämdes nästan för att han verkade så oglad i det mesta. Men många nya hundar var det och jag är nöjd med uppförandet iaf.

Disse är ju grym!!!

Lång kommentar... Kram /Theres å Cato

2008-11-10 | 21:38:52
Theres skrev:

Det var roligt att vi fick vara med! Cato sover gott nu:-) Hoppas vi får vara med fler gånger, kanske han kan bli lite mer alert. Skämdes nästan för att han verkade så oglad i det mesta. Men många nya hundar var det och jag är nöjd med uppförandet iaf.

Disse är ju grym!!!

Lång kommentar... Kram /Theres å Cato

2008-11-10 | 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback