2008-11-27 | 12:51:28

Let it rain !!

Idag klev ja upp, lite för sent kanske. Borde ha stigit upp när Robban for redan vid tio, men ja var sååååå trött.
Sedan gav jag hundarna mat, och begav mig ut på en uppfriskande morgon-promenad. Kylan bet i kinderna och stjärten (eftersom ja hade en kortare jacka blä blä) men det var riktigt härligt minsann !!
Nu är jag hemma igen och med mig hem har jag ett nytt regnställ, helt gratis fick jag det !! Kanske lite fel säsong för regnkläder men jag vet att jag kommer ha massor med nytta av det till våren och sommaren när jag ska vara ute i skogen och träna med voffs.
Jag är redan kär i det och vet att vi kommer ha många blöta stunder tillsammans !!

Nu hade jag tänkt äta frukost....host lunch typ. Göra en beställning på massa T och sen kolla upp min telefon. Den är helknäppt. Det har inte gått att ringa till på flera dagar och SMS nä det kommer inte fram det heller.

Känns ändå som om jag vaknat på rätt sida av sängen idag och jag hoppas dagen fortsätter i samma anda !!

På återseende !!


Lite kasst ljus ( för mkt blixt.) men ja tänkte ni åteminstone skulle få se underverket !!

Kommentarer
Pigge skrev:

Wow!

2008-11-27 | 14:54:00
Theres skrev:

Gratis??! Och du som inte har tur. Nänä!



Kul, den var mycket najs!

2008-11-27 | 18:47:13
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback