2008-11-03 | 23:10:23

Ögongodis.

Jag och Disseman har sett det nya programmet "Hundcoachen", vad jag tycker om det har jag inte bestämt mig ännu. Måste nog se lite fler avsnitt, samt att jag vill se vad som hände rnär han går iväg på sina "egna" promenader. Dock måste ja erkänna att han var inte helt fel att titta på, utseendemässigt. ;0p Disse hm tja han tyckte hundarna var spännande, fram till att de började skälla. Då tyckte han att de var läskiga och blev mattes pojke.
Vi har hunnit vara ute på en prommis till åsså. Han fick bära klövjeväskan. Inge problem, han kliade sig inte ens. Utan han gick på som vanligt, nästan lite stoltare än vanligt faktiskt. Han fick bära mattes extra mössa och sina bajspåsar, de tyckte jag var inte mer är rätt. ;0)

Har pratat med mora min, boka biljetter till showen vi ska se i december. Sen har jag kollat runt på lite mera julklpappstips. Tror ja har kommit på några iallafall. Dock ska ju robban ha en födelsedagspresent den 19, och mamma den 28.....huvva.....decemberbarn borde förbjudas sanna mina ord !!

Nu slutar snart husse och ja måste i säng, lång dag att sitta och lyssna i morgon. Ovant är det oxå.

På tal om julpyntet jag och Robban köpte i lördags, den finns i GardinGalleriets skyltfönster, en liten bubbla med tre tomtar i. Jätte söt, med lite snö på kulan. I lööööv it. Dock var den mkt dyrare här än när vi köpte den. brukar ju alltid vara tvärtom.....sweet.
Nä nu får ni ha det gott, sova varmt och inte drömma mardrömmar !!

Puss i ljumsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback