2008-11-27 | 21:53:12

Pirr i magen !!

Hihi känner mig som ett barn på julafton. Har just skickat iväg en T-order på över 500 kr.....men lugn lugn allt är inte till mig.....men det skulle mkt väl kunna vara det. *ler*
Här kommer några av de Theér som jag beställt. Can´t wait until I´ll get them !!

LusseT -Mmmmm låter helt juligt gott !!
Julbock - Pepparkakor, saffran och tomtar, det kan helt enkelt inte bli fel !!
Röda Mulen - Jag föll för namnet. Tänk er en hästmule täck av frost. *mys*
Tempel - När julen är över och vi befinner oss i kalla mörka februari, då kan man få en liten del av sommaren i koppen !!

Det här var bara några av de Theér som jag beställt hem, några kan jag inte visa för de kommer kanske bli julöverraskningar åt mina nära och kära !!

Mina medbeställande har bland annat beställt detta.
Maria och hennes söta mor köpte kustguld. Det har jag minsann tänkt smaka på när jag hälsar på !! Inger beställde även Lust och Fägring, som är ett vitt T. Ska bli spännande att höra vad hon tycker om det. Sedan så var det några som tog GlöggT. Eftersom jag själv inte är så förtjust i glögg så valde jag att inte köpta det själv. Men jag kan lova att jag kommer tigga till mig en kopp tex när jag våldgästar Theres. ;0)
Hm tjejer jag tror vi får skippa vinkvällen och istället ta en T-provar kväll. ;0)

Jag kommer självklart skriva lite om alla Theér som fort som jag har smakat dem. Ska bli så himla spännand eoch jag hoppas verkligen att de uppfyller mina förväntningar.

Nu ska det kollas lite på tilltänkta julklappar och sedan ska jag i säng. Jobbar tidigt i morgon.
Men först en kopp ÄnglaT från NK.

Ha en trevlig kväll !!

Kommentarer
Theres skrev:

Nej! Vi måste ha BÅDE vinkväll och tekväll såklart!

2008-11-28 | 19:15:22
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback