2008-11-20 | 22:16:41

Riktig jul.

Julschemat har landat.
Det ser mkt bra ut, inte rent pengamässigt. Men det känns som om jag kommer få fira riktigt jul för första gången på ja säkert 5 år.
Jag slutar kvart över tre den 23, sedan är jag ledig juöafton, juldagen och annandagen !!
UNDERBART SWEET !!
Jag kommer får mysa på kvällen före dopparedagen, jag kommer få mysa på julaftonskvällen. Jag kommer få mysa hela juldagen och jag kommer mysa hela annandagen !! *MYS*
Så många dagar att leka med julklapparna, inte illa. ;0)
Jag är riktigt glad i själen faktiskt, kanske kan jag få ha julkänslorna kvar till jul åsså.

Nyår ser lovande ut det oxå. Jobbar nyårsafton till kvart över två, sedan är jag ledig i dagarna två !!
IGGERJAUR ??!! I sure hope so. :0)

Så just nu känns allt väldigt, väldigt bra !!

*glädjeskutt*

God Jul





Kommentarer
Erica skrev:

Åh vilka mysiga julbilder! Härligt!

Längtar till nästa helg när vi får julpynta! :)



Skönt att du är nöjd! Att du får en fin jul!!!

Alla nöjda :)

kram

2008-11-21 | 00:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback