2008-11-29 | 16:18:11

SATC-skor, och julpyssel.

Jobbarhelg i helgen. Idag var jag minsann på frukten. Men det var så himla fint där att jag kudne finlira. Trevligt folk som jobbade oxå så dagen gick hyfsat fort. Sen bar det av till Djurmagasinet för att köpa en tandskrapa och tassmedel. Så vi har skrapat tqandsten på Ekke, och tränat det med Disse. (han har ingenting ännu.) sedan smorde vi tassarna så de blir mjuka och fina. Det ska tydligen fastna mindre snö åsså, men det tror jag på när jag ser det. De fick även varsitt ben. Jag älskar att höra ljudet när de ligger och gnager. Det gör mig lixom lugn inombords !!

Nu försöker vi få lite jul här i stugan. Ja ska stryka lite gardiner och R han hämtar upp julsakerna. Till sin hjälp har han Disse. ;0)


Sen har ja ett litet dilemma här hemma. (haha) Dessa skor bor just nu hos mig. Storlek 36 och det är faktiskt lite stora, är en normal 36:a men ja har ju minifötter så. Kan kanske ha dem om ja sätter dit lite partyfeets o dylikt. Men ja vet inte. De är riktigt snygga till en lite sötare klänning, så ja vill verkligen behålla dem. Men skor som inte riktigt passar ??!! Vad tycker ni och finns de någon som ev. vill köpa dem ??!!
Gladiatorpumps fr gojane, kling, carrie, sex and the city


Tomten kan ja få ett par större fötter i julklapp ??!!

Kommentarer
Kristine skrev:

Kan du gå i de där skorna?!!

2008-11-29 | 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback