2008-11-22 | 11:30:10

Vinter.

Lite snö ligger på marken. Kylan hänger i luften. Första advent är bara en vecka bort.

Igår var det jobb för hela slanten. Funny people som jobbade så det gick hyfsat fort. Sen var det smackosmiddag, Idol såklart och en mysig kvällsprommis med doggsen. Gjorde en tuffare minnesmarkering med Disse, kastade en dummy när vi gick ut och sedan skulle han hämta in den när vi komme tebax. Det gick klockrent !! Just nu tror jag att apporteringen är det som ja tycker är roligast att jobba med, viltspår funkar ju inte så bra nu.

Dagen idag började med en blött uppvaknande av en liten golden. Sen har vi ätit frukost och myst på lite. Nu har Robban åkt iväg på bergravning, och ja väntar på att mamma ska komma hit. Kvällen är räddad, det blir Rosvik med monsterna.
I morgon hoppas jag att det blir prommis med Kato och Chappe, då ska Diesel testas ordentligt !!

I övrigt så har jag bara tänkt ta det lite lugnt, mysa med en massa ljus. Ev städa ut garderoben, se om de är ngt ja kan göra mig av med.
Hoppas ni alla får en bra helg !!

Kram.

Lite bilder från ifjol.










På återssende !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback