2008-10-15 | 14:09:43

Befruktad.

Hemma från jobbet. Det var roligt men svettigt. ;0) Var på frukten idag och freddan har gjort en ny (ny o ny de kanske är gammal men för mig som inte varit på frukten sen i början av sommaren så är den ny.) priolista, så det vara bara att följa den när varorna kom. Super !! Sen är Freddan alltid så roliga och snäll att jobba med, roligt att få beröm.
Nu har ja just ätit en lättare lunch, känns som om de snart är middag. Tänkte mysa lite innan Robban kommer hem, och innan kursen ikväll.
Disse han bär runt på alla de möjliga saker, han har snokat runt i min påse som jag hade med mig hem från jobbet. Jätterolig lek tycker han !! ;0)

Oppa återseende !!


Kommentarer
Veronica o Liva skrev:

Hej Jenny.

Vi funderar på att fara till Grahns på måndagkväll.

Är det någon som håller i det eller är det egen

träning? Hälsn. Veronica o Liva

2008-10-15 | 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback