2008-10-24 | 09:31:40

Freitag.

Fascinerande måste ja få säga.

I natt har ja drömt en massa konstigheter. Jag har varit en CSIare i utredningen av Carolin, jag har shoppat i Stockholm och jag har jobbat på Coopan. The mind is an amazing thing.

Måste göra mig klar för jobbet, ska bli så skönt med helg. Är på brödet idag, men har säkert en miljon timmar i kassan......vilket ja känner att ja inte orkar med men men bara bita i det sura äpplet.
Ikväll är det tacos, Idol åsså kommer Plingan och El-Hans hit. Ryktas om att i ska spela Wii, vi får väl se hur det blir. ;0)
Söndag har jag bokat in till en slappar dag, ja ska sova, se på TV, slappa i soffan och bara må gott. Ladda inför en hela veckas arbetande, många 06.00 tider......hurrvas !!

Nåja ha en bra fredag alla !!

Kommentarer
Pigge skrev:

Jag drömde att jag var gitarrist och sångare i Nightwish samt en massa annat, fast det kan vi ta sen. Hoppas att arbetsdagen varit bra.

2008-10-24 | 10:14:12
Marith skrev:

Hallå där!

Så himla skönt det lät med slapparsöndag -LYX!

Hoppas att du inte har lika fullt upp med alla aktiviteter som CSI, shopping mm då utan verkligen kan ladda inför veckan på Coop. Vi lär ju synas !1

Kram Marith

2008-10-24 | 18:46:23
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback