2008-10-19 | 17:39:42

Hemkommen mot min vilja.

Ååååååååååååå vilken underbar helg vi har haft. Maria med sina ulltrosor och jag med mina vanliga i bomull. ;0)
Disse han ligger redan i korgen och sover, vi har väl varit hemma i ca 5 min nu....hehe.
Vi har spårat, apporterat, kört lydnad tja det mesta egentligen. Nu ska jag sätta mig och kolla igenom bilderna och filmerna, för videokameran det följde med av bara farten och bra var det.

Jag mår så underbart just nu, nu när jag har fått ta del av Iggejaurs magi !!

Nu är jag hungrig, så då är det bäst att gå på toan. Eller hur Maria ??!! *fnitter*

Kommentarer
Jennie W skrev:

Låter som en superhelg, var inte så dumt på coop heller :)hmhm.

Kramar

2008-10-19 | 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback