2008-10-08 | 23:59:24

Intensivt.

En intensiv dag går mot sitt slut. Jag har inte ens hunnit med att se mina serier eller läsa min nya Hundsport. Iof då finns det mer att göra i morgon då jag är ledig.
Jag och love har ju sett Shark, hade redans ett avsnittet men det funkade ändå. Jag tycker han är störtt frän.

Tydligen ska SSRK börja ha hundträningar på Grans måndagar from nästa vecka. Ska försöka ta mig dit så många gånger som det går, blir bra att komma igång lite med lydnaden och så igen. Bara inte lydnadskursen på bruks blir måndagar åsså.
Nä nu ska jag krypa i säng. Idag har jag lärt mig saker om mig själv, men kanske framförallt om andra. Att få stöd från andra som känner likadant gör att man kan pusta ut och inte känna sig carzy. ;0)

Sov gott alla glada, hoppas ni får riktigt bra med sömn !! (speciellt min kollega Tommy som var tröttare än tröttast idag.....och Maria så de kanske blir bättre med virrigheten.)

Ajdöss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback