2008-10-23 | 11:35:00

Jag är grym och jag vet om det !!

När man fotograferar, och håller på att lära sig saker och ting, så lyckas man ibland att få ett kort som är perfekt !! Lyckan är stor och man växer som fotograf.
Därför tänkte jag dela med mig av mina bästa foton från den gångna helgen....håll i er.


En vacker myr !!

Samma vackra myr några inställningar senare !!

En stämningsfull bild på en trött Dexter.

Skogen i all sin prakt !!

Rovfågel som Maria och ja såg när vi åkte hem. Någon som har ngt tips på vad de kan vara för en ??

Detta är min absoluta favvis. Jag är så nöjd över hur ljuset ligger över bilden !!

Så nu har ni fått ta del av mina fina konstverk. Vill någon att ja ska fota vid ett bröllop, dop eller liknande säg bara till, jag gör det SÅ gärna !!

Kommentarer
Maria skrev:

Jag har fått in två förslag på våran rovfågel; 1. Ng uggla av ngt slag 2. En falk/örn eller något liknande. Funderar på om ugglan är det troligaste alternativet då den hade rund bakdel (vad jag minns iaf) och vitt därunder. Fan att vi inte såg den framifrån ng gång... Stor kändes den iallafall. Och bilderna, wow, du har verkligen fångat känslan! Och vilket ljus! Puss och Kram :)

2008-10-23 | 15:37:15
URL: http://oppabergasa.blogg.se/
Maria skrev:

Eller fiskgjuse...

2008-10-23 | 15:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback