2008-10-06 | 18:38:23

Lugnet.

Nu är den hemklickad och nu börjar väntan. :0)
hade tänkt plocka upp lite här hemma, tända lite ljus och läsa tidningen som ja fick av min älskade far.
Diesel sover gott efter dagens äventyr.
BSB strömmar ut högtalarna, det var länge sedan.

Jag har läst många bloggar under tiden som jag varit krasslig, jag önskar verkligen att de fanns någon jaktmänniska här omkring som kunde hjälpa till med träningen. Visst ja tränar gärna med Maria och Sofia, problemet är att vi är ju ungefär på samma nivå allihopa, vi skulle bheöva lite hjälp framåt. Skulle väldigt gärna starta honom i Nybörjarklass åteminstone. Men ja behöver hjälp, massor av hjälp.

NU ska jag mysa till läggan lite.
Puss.

Vattenkokare OBH Nordica Chilli 
Snart är den min !!

Kommentarer
Ulla & Lina skrev:

Tack för grattiset.



Det var en syn för ögat då hon kom in med sista fågeln från fältet och var svart från topp till tå ;) Usch då.



Lycka till med träningen

2008-10-06 | 18:49:28
URL: http://www.gottigottas.com
Micke B (Jennie W:s sambo) skrev:

skulle det inte vara kul om du kunde jaga själv,,jägarexamen e inte särskilt svårt och e gjort på ett par veckor( 10 typ 1 kväll i veckan),både du å R kan ju gå en kurs,då skulle ni verkligen uppskatta vovvens skicklighet,jag tog själv jägarexamen för 19 år sen har inte ångrat det en sekund,även om det inte blir så mycket jakt numera

2008-10-07 | 07:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback