2008-10-13 | 20:45:25

Mkt att stå i.

De senaste dagarna har det verkligen avrit fullt ös. Och jag gillar det verkligen även om jag känner att energin börjar tryta.
Idag har det varit jobb, hemgång med lite sovandes. Sen så var vi o handlade hundmat, fick med oss en ny fodertunna hem minsann. Förbi Dollar o kollade på de berömda jätte tomtarna, jag blev inte kär i dem utan i en STOR lykta. Vi får se om den. ;0)
Mat hos mor och far och sen iväg på träningskväll med hunden på Grans. Vi var inte så många, men de avr bara skönt. Det gick hyfsat, måste komma på ett sätt att behålla honom laddad längre. Är för trött för att berätta mera nu.
Ska göra mig en Tkopp, klippa Rob och sen ska ja krypa i säng jobbet kallar kl. 6 i morgon.

Åh vad jag ser fram emot Iggejaur....komma bort från allt svammel och bara må gott !! ;0)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback