2008-10-25 | 17:21:53

Möhippa.

Så var det dax för möhippa här på Aronsgatan. Än så länge är vi bara två tappra, men tro mig det kommer fler.
Snart kommer hela toaletten vara full med folk som borstar, sminkar, tuperar osv. Mitt smink är erat smink, min spray är eran spray, men min drink är MIN drink. ;0)
Kommer säkert bli en helt galen tjejkväll, ja måste bara tagga till lite.....läggan doftar då gott av citronsåpa iallafall. ;0)

Nä nu sk ajag gå och göra mig klar.
Hoppas alla får en trevlig kväll !!
Kram.

Kommentarer
Kristine skrev:

Vem ska gifta sig?

2008-10-25 | 20:51:15
Annika skrev:

Oj vilken härlig tur ni tagit till Iggejaure(stavas?? kanske så här ) :) Bliir så avis, och visst ska ni väl komma med nästa år till Pålkem med goldenklubben det är sååå roligt.



Citron såpa har jag hört så mycket om nu så jag måste testa.



Ha en bra vecka/annika

2008-10-26 | 20:21:01
URL: http://www.tjarhovets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback