2008-10-03 | 11:21:17

Skit dag.

SKIT FÖRBANNADE FÖRKYLNING !!

Jag vill ju åka på IKEA.....buhuuuu. Känner mig som en femåring som inte fick den dära My Little Ponyn man ville ha.
Jag försökte verkligen, duschade och tänkte att kommer jag bara igång så. Sen sa mamma ja skulle kolla febern, 38,8 då insåg jag att de kanske inte var en alltför bra ide. Jag vill ju verkligen orka med morgondagen. Men det är så surt, tänk en heldag på IKEA mfl med Maria......åh vad jag vill !!
Istället har jag dömt Maria till en hel dag me dplugg, och mig själv till en hel dag i soffan snorandes och tittandes i IKEA katalogen.
Sorry gumman, men vi skyller på Robban o hans bakterier eller hur !!

Sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback