2008-10-06 | 11:19:55

Tack, Jenny och lite till.

Först vill ja passa på och tacka alla som grattat oss till GK i anlagsklassen. Rosetten ska hängas upp idag med pompa och ståt.  ;0)

Idag har jag namnsdag. Vi firar lite smått sånt i våran familj faktiskt. Inga jätte presenter eller så, men kanske ett kort eller en blomma.
Idag har jag namnsdag, i morgon har mamma namnsdag och på onsdag har pappa namnsdag !!

Så grattis alla Jennysar idag !!

Nu är det frukost som gäller, Robban börjar inte förrän tre å jag har fortfarande tid att gnälla och beklaga mig över förkylningen !! ;0)

Kommentarer
Maria skrev:

Grattis på namnsdagen :)!!

2008-10-06 | 20:56:37
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback