2008-09-02 | 12:18:06

Stryk och seriestart.

Nu ska ni få höra. Jag har fått stryk.
Japp i natt så fick ja en knytnäve i ögat. Robban måste ha varit riktigt arg för den kom med en enorm kraft. Och självklart så träffade han med ringen på benet som finns under ögat. Det syns inte ngt ännu, och jag har inte lätt för att få blåmärken så förhoppningvis blir de inte ngt.
Jag vaknade lite halvchockad och frågade vad han pysslade med, gissa vem som sov så gott ??!! Haha men ja undrar om han inte bara låssades och ville ge utlopp för en massa förtryckt ilska. ;0) I annat fall får ja väl ge igen i natt. Stackarn har haft så dåligt samvete o skrivit en massa söta lappar åt mig när ja kom hem.

Jobbat nu på fm som sagt. tyckte ändå att jag o Katrin var grymma, även om de tog ett tag att bli klara. Men samtidigt så var de ju massor med varor eftersom hela mejan typ var tom.

Nu ska jag mysa med SERIER !! Alla mina favvisar har ju typ börjat om och igår gick OTH och GG, så dem har ja snart....mohahahhaa. Nu börjar mitt höstmysa, och jag älskar det.
Så vi synes på några timmar då.
/Slagpåsen Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback