2008-09-01 | 22:30:29

Yoga.

Vad tyckte ja nu om Yogan ??!!
Ja ni, de var inte alls som jag hade tänkt mig.  Först gick det snabbare än vad ja hade trott, sen blev det bättre tempo. Först tyckte jag instruktörer var dålig, men tyckte jag hon var bra. Först var det jobbigare och tråkigare än vad ja hade trott, sen så var de ganska så skön träning. Allt de dära hann ja tänka, när man egentligen inte ska tänka på ngt annat än sin andning.
Jag ska pröva det igen, för ja kände att de gav ngt. Strecthade ut några muskler som verkligen behövde det, ryggen fick det den så länge skrikigt över. Sen ska ja prova pilates på torsdag, de sägs ska vara jobbigare.....hujja. Nåja ja tror verkligen att ja behöver detta, jag och min fotbollsinvalidiserade kropp (som Jocke brukar säga.)
Nu ska ja krypa till sängs, börjar sex i morgon. Men jag slipper iallafall inventeringen HALLELUJA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback