2009-04-06 | 19:32:38

Boka tvättid två veckor i förväg, de ni !!

Jag tänkte vara duktig ikväll och tvätta lite. (Du vet vad ja menar I.) Jag tycker egentligen att de är ganska så kul att tvätta och så. Men det jobbigt är att springa upp och ner hela tiden. Det bästa vore ju en tvättmaskin i läggan, men ja valde ju ett badkar istället, aldrig ångrat mig förutom vid tvättdax.
Hur som haver. I vanliga fall bokar jag med ett kort, allt sköts elektroniskt, tom öppningen av dörren. Nu verkar allt ha kajkat för det satt ett papper uppe där man fick skriva in sig. Jag tittade och såg att det fanns mellan 19-22 ikväll, perfa tänkte jag. Tittar lite längre ner på pappret som sträcker sig över hela månaden. Då ser jag att någon har bokat tvättid den 20 april emllan 10-13.
Hur kan man veta att man ska tvätta den 20 april och att man är ledig just den tiden ??!!
Jag menar hur vet man att man ska tvätta den 20 april mellan 10-13 ??!!
Jag vet att ja upprepar mig med jag blev väldigt nyfiken på vem som har så bra koll på sitt liv, så planerat att man vet, typ två veckor i förväg !!
Mkt facinerande !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback