2009-04-04 | 17:08:13

Brasa.

Vad är detta, så dåligt med uppdaterade bloggar idag. Vad gör folk en lördag, ni menar väl inte att de har ett liv ??!!
Jag har själv en söt Eskil sovandes på mina fötter, det andra monstret är lite mer i gasen, men han torterar andra istället för mig. ;0)

En brasa, en varm filt och en vovve på fötterna. Det vore ngt det. När ja skaffar hus ska jag då åteminstone ha EN öppenspis. Gärna en bunt !! Tänk när man har varit ute i stallet (hey man kan väl få drömma.) och gett kvällsmat, hundarna har varit ut på sin kvällsrunda och matte hon får slappna av framför en brasa med en kopp T.

Egentligen har väl inte jag heller så mkt att skriva just nu. Kanske en nap före kvällsaktiviteterna ??

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback