2009-04-03 | 17:39:37

Brittan.

Britney är tydligen anisktet utåt för ett amerikanskt klädmärke, Candie ??
Här på Aftonbladet så skriver de om hur retucerade bilderna i den nya kampanjen är. Och visst ser man på bilderna som de jämför mellan så ser det onekligen ut som om de har gett henne en ny kropp.
Men här på MSNs video så tycker jag att hon ser riktigt riktigt fit ut, speciellt när hon står i underkläderna. Kan de kanske vara så att hon är lite mer tränad än på bilderna på Aftonbladet. Självklart är kampanjbilderna retucerade, jag tror inte annat. Men kanske inte lika mkt som Aftonbladet gör sken av. Eller vad tror ni ??
Sen tycker jag väl att man kan (som killen på Youtube.) leave Britney alone ett litet tag, tjejen har haft det tufft och jag tror inte att hon mår prima ännu. Dock tycker jag hon är skitsnygg och kroppen hon har när hon har binikin i videon skulle jag då inte tack nej till.

Hur långt hår tror ni hon har, med tanke på att rakade av sig allt för ett par år sedan ??


Kommentarer
Anonym skrev:

sv: åh desamma och tack för kommentaren :)

2009-04-03 | 21:57:24
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback