2009-04-11 | 22:24:50

En liten kärleksförklaring.

Det kan vara bra att umgås med sina föräldrar. Man ser program på kanaler såsom ettan och tvåan, jag menar hur ofta inträffar det egentligen ?? Ikväll har ja sett Babben Larssons program, med var bla Claes Malmberg, Peter Stormare (som fick mig till tårar.) och Carolin af Ugglas. Hon var faktiskt en riktigt skön prick, jag gillar fortfarande inte låten.  Men hon var skön på sitt eget lilla sätt !!

Sen måste jag bara få hylla mina små hundar. Visst man träffar ofta folk som säger hur duktiga och uppfostrade de är. Alltid lika svårt att ta till sig. Men just nu är de i en period där de är helt underbara. Det är så skönt att vara ute och gå med dem och veta vart man har dem och hur de kommer att agera. Vi tog en liten prommis runt i munkis, för att lämna av en påskskål till Rasmus. Jag hade med mig koppel åt dem båda, men inte behövde ja ta fram dem inte.
Det är så kul att se hur bra de funkar mellan Diesel och Eskil. Hur bra hela flocken fungerar tillsammans. Ja just nu är mina små monster mina små bänglar !!
Ingela sa när vi var ute och gick idag att vi hade minsann båda uppfyllt det vill ville när vi gick gymnasiet. Jag hade min Golden och hon hade haft sin Grandis. Sen hade I även haft sin kille som inte kom från Pite, och jag hade haft en galen bonde (hehe de ingick inte i planen.) Lite roligt är det faktiskt.
Alltid velat ha Golden och aldrig ångrat Golden.
I lööööv dem !!

Så efter den kärleksförklaringen så säger jag god natt till bloggen !!
Och glöm inte att drömma, för saker kan faktiskt bli precis som du vill !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback