2009-04-09 | 23:04:03

En skön sänggång.

Efter en lång promenad. Jag tror vi var ute i en och en halv timma eller ngt. Så är hundarna avgrusade, matade och ligger utspralade på golvet. Jag sitter i soffan och känner mig faktiskt redo för sängen. Ni vet sådära skönt redo för att gå och lägga sig, kanske läsa en tidning för att sedan somna lugn och stilla utan grubblerier. Tror att promenader innan sovtime är grejen alltså.
Jobb i morgon, sen är jag ledig i två dagar. Känns bra.
Köpt hem så ja kan ge mina nära och kära påskägg oxå. Sen så fyller ju lilleman tv år på söndag !! Hur sjukt är inte det då ?? Det är även typ två år sedan jag träffade Eskil för första gången. Tänk så mkt som kan hända på två år. =0)

Nä vet ni vad, nu ska ja läsa det nya snygga numret av Chic, dricka lite vatten och sedan blir det John Blund.
Har redan börjat fundera på en ny tävling, hoppas de ska funka bara.

Sov gott alla söta !!

Kommentarer
Carro skrev:

Tänkte höra om du ska på träningstävlingen på lördag?

2009-04-09 | 23:37:15
URL: http://carrolundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback