2009-04-08 | 09:42:12

Förfrusen.

Tror ni jag klev upp när jag hade tänkt ??
Ikke det.
Jag har frusit som bara den hela natten, vid halv fem gick jag upp för att hämta ytterligare en filt och då kunde jag sedan somna om. Diesel var inte alls nå sugen att sova på matte i natt, det blir alldeles för varmt för stackarn. Nåja så när klockan visade åtta somnade jag om och vaknade strax efter nio.
Lite frukost oppa hejna så ska jag nog hinna med en promenad iallafall.

Idag är värsta dagen på hela veckan, handlingsmässigt. Det kommer vara sjukt mkt folk och alla ska ha samma saker. Jag ska vara på charken idag och där är det alltid mer eller mindre kaos. Sen några timmar i kassan på det !! Jag kommer vara gode så mör ikväll, men samtidigt tycker jag att det är roligt att jobba när köerna ringlar sig långa eller när man får råfylla upp sakersom tagit slut. Hade dock hellre varit på mejan,men man kan inte få allt här i livet eller hur ??!!

Mat NU !!

Puss ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback