2009-04-10 | 08:48:22

Glad Påsk.

Långfredag.
Snöar gör det minsann, och är alldeles grått och mulet. Roligare väder kunde väl påskfirarna ha fått. Mitt firande börjar klockan kvart över sex ikväll.  Även om de inte känns så jobbigt att jobba idag eftersom röd dag betyder 100% i ob.
Money, money, money !! =0)

Hundarna härjar på rätt vilt här hemma just nu. Springer runt och bär saker, vill matte ska kasta dem, gärna samtidigt som jag kliar dem båda. Snart ska vi ut på en blöt promenad. I min värld finns det faktiskt dåliga väder och inte bara dåliga kläder. Att bli kall och blöt är nog det värsta jag vet, då förvandlas jag ganska snabbt till en surkärring. Maria brukar vara bra att försöka få mig att klä på mig ordentligt innan vi går ut. Hon vet väl hur jag blir. ;0).


Nu börjar magen kurra och det är dags för lite mat. Jag vet att bloggen har varit lite torftig på sista tiden, ska försöka bättre mig när jag inte jobbar så mycket.


Glad Påsk !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback